Algemene informatie

Geschiedenis
Stichting Puntenburg is opgericht in 1998 en stelt zich als doel Appaloosa paarden te trainen voor het rijplezier van speciale kinderen. Denk hierbij aan kinderen met een verstandelijke- en of lichamelijke beperking.

Locatie

De ranch/manege grenst aan het Landgoed Keukenhof. Dit bestaat uit 200 hectare bos, het Kasteel Keukenhof met bijgebouwen en natuurlijk de jaarlijkse bloemententoonstelling. Kortom een erg mooie en rustige omgeving.

Vrijwilligers
Op de ranch wordt uitsluitend met vrijwilligers gewerkt. De paarden worden met liefde verzorgd en getraind voor het stichtingswerk, wat aan alle betrokkenen veel voldoening geeft. Het zichtbare plezier dat de kinderen aan hun tochtje op de paardenrug beleven gonst nog lange tijd na door de stallen. We kunnen altijd extra handen gebruiken. Dus spreekt het je aan om met de kinderen en de paarden te helpen, stuur dan een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beschermd tegen spambots. JavaScript moet zijn geactiveerd om het te bekijken. .