AkzoNobel Community Program

In het kader van hun eigen Community Program, zijn op dinsdag 8 september een kleine 60 mensen van AkzoNobel komen klussen op Puntenburg. Van verschillende vestigingen kwamen de mensen naar de manege. Na een korte uitleg van AkzoNobel over het Comminity Program en van Karin Beelen over wat de Stichting precies doet, werden de mensen in verschillende groepen opgedeeld. Met vereende krachten zijn een aantal palen van de buitenbak vervangen. Is de hooiberg en de aanbouw achter de manege geschuurd en van een nieuwe laag verf voorzien. Daarnaast is de gehele omheining van de buitenbak, weiland en paddocks schoongemaakt, geschuurd en ook geverfd. Tevens is de hal bij de toiletten ook geverfd. Al het materiaal en verf werd door AkzoNobel verzorgd. Als klap op de vuurpijl heeft AkzoNobel nog 2 tafels, 4 nieuwe banken en nieuwe kozijnen tussen de kantine en binnenbak gesponsord!!!

Hieronder een kleine fotoimpressie van deze dag.

akzonobel05 akzonobel07 akzonobel08 akzonobel09 akzonobel10 akzonobel11 akzonobel12 akzonobel13 akzonobel14 akzonobel15 akzonobel17 akzonobel18 akzonobel19